Haaste

2013

11 asiaa minusta

1. Käyn peruskoulun viimeistä vuotta 
2.Haluun isona lääkäriks tai sosiaalityöntekijäks
3.Oon pahasti allerginen pölylle,huonepölylle sekä kissalle (hehee Nuppuu oon onneks aika siedättynny nii se ei aiheuta ongelmii ku jos senkaa kiehnään 24h)
4.Rakastan suklaata ja sokeria,on vaa muutama ruoka joista tykkään,perunamuussi ja feta sekä hyvät sisäfileet ja tacot. En syö tarpeeksi suolasta koska en tykkää miltei mistään. 
5.Oon harrastannu ratsastusta 6vuotiaasta asti
6.Meidän vaihtarit australiasta ja usasta on mulle kuin sisarii ja ikävöin päivittäin
7.Mulla on keliakia 
8.Rakastan vaatteita mutten tykkää pukeutua "hienoksi" ja laittautua koska en tykkää ulkonäöistäni yhtään
9.Nuppu on mun vauva,oon ihan riippuvainen siitä ja tiiän et se on eläin mutt se on silti mulle melkee koko maailma
10.Oon tosi ärsyttävä ja alan helposti riitelee ja haastaa kavereittenkaa mut onneks mun bestis osaa aina sanoo et turpakii nii tajuun et mitä ihmettä oon tekees:D
11.Mulla on ollu oikeessa kädessä yli 2vuotta (Nupun syntymästä asti) vihree valkonen ruutu nauha sidottuna,en ota sitä ikinä pois.


2012
2012



1. Mitä odotat tulevaisuudeltasi?
Lähitulevaisuudelta nyt ainaki haluun päästä peruskoulusta kunnialla ja jatkaa siitä eteenpäin.Sitte haluisin ainaki tienata hyvin koska elän tosi tuhlailevasti ja oon tottun saamaa mitä haluun.
2. Suosikki vaatteesi ja asusteesi?
Varmaan jumpsuit ja asusteita en hirveesti käytä,jos silmälasit lasketaa nii ne koska niit miun on pakko pitää?:D  
3. Jos saisit nyt tilaisuuden ottaa äkkilähdön (lähtö olisi jo huomenna) minne matkustaisit?
Lähtisin varmaan Austraaliaan moikkaamaa rakasta vaihtarisiskoa
4.Ketä henkilöä (julkisuuden tai ihan arkipäivän) ihailet eniten?
Eminem ja mun äiti
5. Mitä rakkaus mielestäsi merkitsee?
Spontaaneja rakkauden osotuksia ja vilpitöntä välittämistä.Rakkaus on mulle=Nuppu♥
 6.Olisitko valmis muuttamaan ulkomaille heti huomenna jos sinulle vain tarjoiutuisi siihen tilaisuus?
 En varmaa vielä huomenna koska pitäs rauhassa hyvästellä kaverit ja pakata kaikki,mutta kyllä pidemmällä varauksella muuttasin.
 7. Millainen olet luonteeltasi?
Oon aikas räiskyvä ja puhelias,sählä enkä osaa keskittyä. Jos tulee "pelottavii tai ahdistavii" tilanteita mun mielestä nii sulkeudun aikalailla ja yritän kadota. En pelkää tutustuu uusii ihmisii ja joitaki saattaa ahdistaa ku pälätän niille ku vanhoille tutuille:D Oon oma itteni ja muut joko tykkää tai ei tykkää,i don`t care.
 8. Uskotko, että kaikille on SE OIKEA tuolla jossain tai sitten jo löydettynä?
En usko,ehkä,en tiiä,kai?
9. Oletko taikauskoinen, jos olet miten se ilmenee?
En oikeestaan taikauskonen mutt mull on omii outoja pakkomielteitä tehä tiettyi asioita ja rutiineja ettei jokin mee pieleen. Esim.Ku lähen skootterilla ajamaa käynnistän sen kahdesti ennenku lähen ajamaan.
 10. Oudoin juttu mitä olet kuullut miesten/poikien luulevan naisista?
En oo varmaan kuullu mitää,nyt ei tuu ainakaa mieleen
  


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallista kommenttia,kiitos:)