Miksi kissat?

No,kysymys siis kuuluu,miksi kissat? Koira yhdistetään aina ihmisen parhaaksi ystäväksi,koirat ovat uskollisia ystäviä jne.parhaita? Oon aina tykännyt kaikista eläimistä ja halunnut ties minkälaisia lemmikkejä aina sammakoista lehmiin.Koirista oon yrittänyt tykätä ja musta ne on ihan hauskoja ja jotkut kauniita. En vaan ole ikinä tuntenu oloani turvalliseks ja mukavaks koiran seurassa,minuu ahdistaa pelkkä ajatuskin jäämisestä isän koirien kanssa edes samaan tilaan yksin vaikka kyseiset koirat ovatkin kilttejä ja suloisia. Kissat on se mun juttu,ne on just täydellisen osallistuvia ja lepposia,ne osaa ottaa omaa tilaa ja etäisyyttä,mut seuraavas hetkessä taas halitaan ja leikitään yhdessä. Minuu ahdistaa ihan hirveesti koirien ylenpalttinen sosiaalisuus ne hyppii ja loikkii ja tunkee naamalle ja kokoaika kyttäämässä.En tarkota että kaikki koirat ja onhan niitäkin joka lähtöön,ihan niinku kaikkia elollisia. Heheh oon luonteeltani aika rauhallinen omissa oloissa viihtyvä enkä jaksais kokoaika rampata koiraa pissittämässä vaikka lenkkeily onkin jees. Joo nyt alkaa koirat-kissa vertailuks mennä,jokasella on oma juttu ja mulla se on kissat.

Tuli nyt tällänen postaus,koira ihmiset luette ehkä väärä blogia :D Noeivaan,kyllä koirat on ihan yhtä ihania,miulla on vaan huonoja kokemuksia ja mielikuvia,näin se vaa mun osalta on...:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan asiallista kommenttia,kiitos:)